Book Contents

Book Index

Promo akce
Podmínky použití promo akcí

Podmínkou pro vytváření a správu promo akcí je nutné mít nastavena práva pro promo akce (viz Uživatelské role - Uživatelská práva - Definice práv a část Prodej/Promo akce).

Aby bylo možné promo akci na eshop použít, je potřeba, aby jednotlivé akce (záznamy v knize Promo akce) byly potvrzené a zároveň, aby byla v Nastavení webu a eshopu pro daný eshop zatržena volba Používat promoakce (záložka Funkce).

pic_4812_2024

Obr.: Volba Používat promoakce

Kniha Promo akce

Kniha Promo akce zobrazuje seznam promo akcí. Ty vznikají stiskem kláves Ins (případně kopii ze stávajícího záznamu klávesou F6).

pic_4750_2022_04

Obr.: Kniha Promo akce - Seznam

Promo akce - Základní údaje

Na záložce Základní údaje definujeme název promo akce, můžeme nastavit interval platnosti promo akce, vybrat konkrétní dodavatelé, kterých se má promo akce týkat, případně definovat cenové skupiny. Danou promo akci lze nastavit jen pro určitou/určité knihy prodeje, případně vybrat jen konkrétní způsoby platby, dopravy nebo internetové obchody. Ke každé promo akci můžeme nastavit omezení počtu kusů, do vyprodání zásob, definovat sklad nebo umístění.

Pro promo akci můžeme přidávat komentáře, případně použít záložky text hlavičky a text patičky.

Podmínkou uložení nové promo akce je výběr typu promo akce (viz záložka Definice).

pic_4740

Obr.: Promo akce - Základní údaje

Promoakce - Definice

Po výběru hodnoty z číselníku Typ promo akce se zpřístupní adekvátní typ formuláře pro jeho další definici.

IS K2 podporuje promo akce typu Akční ceník, Dárek k položce, Dárek za částku, Sleva za částku a Zaváděcí sadu. Bližší popis viz následující podkapitoly.

pic_4741

Obr.: Promo akce - Definice

V části Sortiment nebo Dárky vkládáme zboží. Zboží lze vkládat jednotlivě, hromadně (Shift + F6) nebo pomocí produkčních klíčů (produkční klíč jen v části Sortiment). V části Dárek lze po stisku klávesy Ins hromadně vložit požadované záznamy z knihy Zboží označením záznamů a potvrzením výběru. Pro hromadné vložení karet zboží v části Sortiment je k dispozici funkce Hromadné vkládání položek, která umožní hromadně vložit více karet zboží najednou.

pic_7919

Obr.: Hromadné vkládání zboží pomocí funkce Hromadné vkládání položek (Shift + F6)

Akční ceník

Po výběru hodnoty Akční ceník z číselníku typ promo akce se zobrazí formulář, ve kterém lze vybrat ceník. Promoakce se týká zboží, které je definováno v ceníku a bude prodáváno za ceny v ceníku zadané. Lze zatrhnout příznaky Kombinovat a Informovat.

Pokud uživatel zatrhne pole Kombinovat, pak je možné danou akci kombinovat s typem akce Dárek za částku nebo Sleva za částku.

Pokud bude zatrženo pole Informovat, pak se při nákupu zboží resp. v košíku bude zobrazovat upozornění na danou akci s možností zobrazit detail dané akce. Pokud nebude zatrženo, pak se promoakce aplikuje jen v případě, že kupující danou akci aktivně použije např. na stránkých eshopu ze záložky s platnými akcemi.

pic_4742

Obr.: Typ promo akce Akční ceník - Základní údaje

pic_4743

Obr.: Typ promo akce Akční ceník - Definice

Příklad: Cyklistický eshop si připraví promoakci na 33% slevu na cyklistické oblečení. V cenících bude vytvořen nový ceník, kde budou vloženy položky zboží, pro které se má promo akce realizovat, včetně definice ceny (v našem případě tedy položky zboží představující cyklistické oblečení a cena s 33% slevou oproti např. katalogové ceně). Podmínkou použití ceníku v promoakcích je jeho potvrzení.

Při zakládání promo akce se zvolí typ Akční ceník a v poli ceník se vybere ceník. V základních údajích lze nastavit datum platnosti promo akce, případně další podmínky platnosti a omezení. Pozn.: Platnost a omezení, které by mohly být nastavené na ceníku, se v tomto případě neaplikují. Aplikují se jen ceny a zboží z ceníku. Platnost a omezení se přebírá z nastavení promo akce.

pic_4803

Obr.: Zobrazení promoakce Akční ceník na stránkách eshopu.

Dárek položce

Při nákupu položky dostane kupující dárek zdarma. Poskytnutí dárku může být podmíněno koupi určitého množství definovaného zboží v části Sortiment (pole Množství od) nebo podmíněno celkovou cenou definovaného zboží (pole Cena od). Lze zadat buď množství nebo cenu.

Pokud bude zatrženo pole Informovat, pak se při výběru zboží bude zobrazovat upozornění na danou promoakci s možností zobrazit detail dané akce. Pokud nebude zatrženo, pak se promoakce aplikuje jen v případě, že kupující danou akci aktivně použije např. na stránkých eshopu ze záložky s platnými akcemi.

Pozn.: Pokud se má dárek k položce dostat do košíku automaticky, pak je třeba zvolit typ promoakce Automaticky dárek k položce.

Volba Násobit zajistí možnost, zda se při nákupu položky za násobek ceny od má násobit i počet dárků. Pakliže není zatrženo, pak zákazník dostane jen počet/hodnotu dárků bez ohledu na násobek ceny polžoky v poli Cena od.

V části Dárky je pak možné definovat karty zboží, které se poskytnou jako dárek. Existuje několik variant nastavení dárků, které lze ovlivnit pomocí voleb na záložce Definice. Zatržením volby Vybrat dárek můžeme nabídnout kupujícímu více karet zboží, z nichž si uživatel při nákupu na eshopu vybere dárek/dárky. Počet dárků pak definujeme v poli Počet dárků. Pokud je zatržena volba Stejná položka dárkem, pak se k vybranému zboží v košíku, přidá jako dárek právě kupované zboží s množstvím definovaným v poli Počet dárků (typicky pro akce 3+1 zdarma nebo 4+2 zdarma apod.). Pokud není pole Vybrat dárek zatržené, pak se nabídnou všechny dárky.

Pokud uživatel zatrhne pole Kombinovat, pak je možné danou akci kombinovat s typem akce Dárek za částku nebo Sleva za částku.

Pokud je zatržena volba Vybrat dárek, pak lze zatrhnout pole Zadat hodnotu. Zpřístupní se pole Hodnota. Pro každý definovaný dárek lze zadat hodnotou dárku. Hodnota dárků je volitelná veličina a nemá vliv na cenu. Zákazník pak může vybírat dárky a jejich různou kombinaci do celkově zadané hodnoty.

Pokud je jako dárek vloženo zboží s typem "Master karta", pak po splnění podmínek promoakce se zobrazí v košíku jako dárek zboží typu "master karta" s možnosti výběru definovaných variant.

pic_5211

Obr.: Výběr dárku pro zboží typu "master karta" (varianty dresu pro velikost L a M)

Příklad č.1

Prodejce připraví promo akci Dárek ke kolu zdarma. Pokud si zákazník zakoupí kolo z nabídky pak jako dárek obdrží zboží cyklistické brýle zdarma (na výběr bude mít kupující ze dvou různých typů brýlí dle svého výběru).

Uživatel standardním způsobem založí novou promo akci. Do názvu uloží "Dárek ke kolu zdarma". Nastaví platnost datum od/do. Nastaví případně další platnosti nebo omezení a vybere typ akce Dárek zdarma. Dojde ke zpřístupnění pole Množství od a Cena od. Do pole Množství od nastaví hodnotu 1. V části Sortiment vybere zboží, kterých se promo akce týká.

V pravé části zatrhne volbu Vybrat dárek a do pole Počet dárků zadá 1. V části Dárky pak vybere zboží, které se nabídne jako dárek. V tomto případě to jsou karty zboží Cyklistické brýle Kellys Stranger nebo Cyklistické brýle Bliz Tempo. Zákazník pak při nákupu některého z kol definovaného v části Sortiment bude mít možnost si vybrat jako dárek jedny z nabízených brýlí.

pic_4744

Obr.: Typ promo akce - Dárek k položce - s možnosti výběru dárku

Příklad č.2

Prodejce připraví promo akci Dárek ke kolu/kolům v hodnotě 150 000 kč zdarma. Pokud si zákazník zakoupí kolo/kola z nabídky aspoň v hodnotě 150 000 Kč, pak dostane dárek zdarma.

Uživatel standardním způsobem založí novou promo akci. Do názvu uloží Dárek ke kolu/kolům v hodnotě 150 000 kč zdarma. Nastaví platnost datum od/do. Nastaví případně další platnosti nebo omezení a vybere typ akce Dárek zdarma. Dojde ke zpřístupnění pole Množství od a Cena od. Do pole Cena od uživatel nastaví hodnotu 150 000 Kč. V části Sortiment vybere kola, kterých se akce týká.

V pravé části zatrhne volbu Vybrat dárek a do pole Počet dárků zadá 1. V části Dárky pak vybere zboží, které se nabídne jako dárek. Zákazník pak v případě, že nakoupí kola (definované zboží v části Sortiment) aspoň v hodnotě 150 000 Kč dostane na výběr dárek zdarma.

Příklad č.3

Tímto typem promo akce by šlo vyřešit i běžnou akci typu "M"+"N" zdarma (např. akce 1+1 zdarma).

Uživatel bude postupovat stejným způsobem jako v minulém případě, jen do pole Množství od zadá hodnotu "M" (hodnota 1 v případě akce "1+1") . V části Sortiment pak definuje zboží, kterých se akce týká. Pokud chce prodejce jako dárek ke kupovanému zboží to samé zboží jako při nákupu, pak zatrhne pole Stejná položka dárkem a definuje množství "N" (hodnota 1 v případě akce "1+1") v poli Počet dárků.

Zákazník pokud si vybere na eshopu zboží, které je definované v části Sortiment této promo akce a zadá množství 1, pak se automaticky (za předpokladu zatržení pole Informovat v promo akci) v košíku zobrazí to samé zboží ještě jednou jako dárek. Cena se spočítá za jeden kus a druhý kus je zdarma. Taková položka se označí v košíku jako dárek.

pic_4745

Obr.: Promo akce - Dárek k položce - Stejná položka dárkem

pic_4807

Obr.:Zobrazení akce 1+1 zdarma v košíku

Dárek za částku

Typ promo akce Dárek za částku předpokládá darování dárku (či více dárků) při splnění podmínky mít v košíku zboží za definovanou hodnotu.

Pokud uživatel zatrhne pole Kombinovat, pak je možné danou akci kombinovat s jinou akcí kromě akce Sleva za částku.

Pokud uživatel zatrhne pole Informovat, pak se zpřístupní pole Informovat od a pole pro zadání procenta. Do pole Informovat od se zadá částka nebo procento (dle zatržení pole %), od které má být kupující informován, že když nakoupí ještě za částku (Cena od - hodnota košíku), pak má nárok na dárek.

Volba Násobit zajistí možnost, zda se při nákupu za násobek ceny od má násobit i počet dárků. Pakliže není zatrženo, pak zákazník dostane jen počet/hodnotu dárků bez ohledu na násobek celkové ceny nákupu vůči hodnotě v poli Cena od.

Pokud je zatržena volba Vybrat dárek, pak lze zadat v poli Počet dárků množství dárků, případně lze zatrhnout volbu Zadat hodnotu. V takovém případě se zpřístupní pole Hodnota. Pro každý definovaný dárek lze zadat hodnotou dárku. Zákazník pak může vybírat dárky do celkově zadané hodnoty bez ohledu na počet dárků.

Pokud je jako dárek vloženo zboží s typem "Master karta", pak po splnění podmínek promoakce se zobrazí v košíku jako dárek zboží typu "master karta" s možnosti výběru definovaných variant.

Příklad č.1:

Pokud uživatel vybere typ akce Dárek za částku, zadá v poli Cena od částku, od které má kupující možnost dostat dárek/dárky zdarma (pevně definované nebo výběr z dárků).

V případě zatržení pole Vybrat dárek může být definováno více možností dárků. Uživatel v poli Počet dárků definuje maximální počet dárků.

pic_4746

Obr. č.1.: Typ promo akce - Dárek za částku - Výběr z dárků

Pokud uživatel nastavil hodnotu v poli Cena od na 50 000 Kč a v poli Informovat od pak hodnotu 30 000 Kč, pak v případě, že má uživatel v košíku zboží z akce Dárek za částku v hodnotě menší než 30 000 Kč, pak na tuto akci nebude upozorněn. Pokud je hodnota v košíku vyšší nebo rovna 30 000 Kč, pak se uživateli zobrazí informativní hlášení o částce, za kterou je ještě třeba nakoupit, aby byla uplatněna tato promo akce. (viz obr.č.2).

pic_4806

Obr.č.2.: Dárek za částku s informací "Informovat od"

Částka v košíku je větší než 30 000 Kč, proto se zobrazí informační hlášení "Nakupte ještě za 6 441 Kč" a podrobnosti k akci.

Příklad č.2:

Pokud uživatel vybere typ akce Dárek za částku, zadá v poli Cena od částku 10 000 Kč, od které má kupující možnost dostat dárek/dárky zdarma (pevně definované nebo výběr z dárků).

V případě zatržení pole Vybrat dárek má uživatel definovány dárky. Uživatel v poli Počet dárků definuje maximální počet dárků na hodnotu 2 a zarhne pole Násobit. V případě, že zákazník nakoupí zboží za 21 000 Kč, pak bude mít nárok na 4 dárky (Hodnota v poli Cena od je překročena aspoň 2x, proto se násobí počet dárků hodnotou 2), v případě nákupu zboží za částku vyšší než 30 000 kč, bude mít nárok na 6 dárků. Hodnota nákupu je trojnásobná proto se počet dárků násobí třemi.

Pozn.: Pokud by nebylo pole Násobit zatrženo, pak by měl zákazník právo je na dva dárky ať už by šlo o libovolnou hodnotu nákupu nad 10 000 Kč.

Sleva za částku

Typ promo akce Sleva za částku předpokládá slevu v částce/procentech při splnění podmínky určité hodnoty nákupního košíku za definované zboží.

Pokud uživatel zatrhne pole Kombinovat, pak je možné danou akci kombinovat s jinou akcí s tímto příznakem kromě akce Dárek za částku.

Pokud uživatel zatrhne pole Informovat, pak se zpřístupní pole Informovat od a pole pro zadání procenta. Do pole Informovat od se zadá částka nebo procento (dle zatržení pole %), od které má být kupující informován, že když nakoupí ještě za částku (Cena od - hodnota košíku), tak dostane slevu.

Do pole Slevová karta zboží se vybere zboží, které bude představovat slevu v košíku (a položkách dokladů). Na této kartě zboží pak na záložce Eshop v poli Název můžeme definovat text, který se zobrazí v košíku co by text upozorňující na slevu (viz Obr.č.1). Pozn.: Zboží musí být typu zbožního nebo nezbožního.(viz pole Typ na záložce Základní údaje) V případě jiného typu nepůjde dokončit objednávku na eshopu.

Pokud je v košíku zboží s různou sazbou daně, pak se zobrazí položka slevy pro každou sazbu daně.

V poli Rozložit slevu do položek lze nastavit, zda se sleva zobrazí jako samostatná položka na dokladu prodeje nebo zda se má sleva rozložit do jednotlivých položek v košíku.V případě, že je pole zatržené, dojde ke zobarzení slevy v položce zboží v poli Sleva. Položka se slevou nevznikne.

pic_4810

Obr.č.1.: Karta zboží představující slevu - Záložka Eshop

Příklad:

Pokud uživatel vybere typ akce Sleva za částku, zadá v poli Cena od částku, od které má kupující možnost dostat slevu definovanou v poli Sleva. Slevu lze zadat absolutně nebo v procentech. Pokud uživatel nastavil hodnotu v poli Cena od na 30 000 Kč, v poli Sleva 10% a v poli Informovat od pak hodnotu 20 000 Kč, pak v případě, že má uživatel v košíku zboží z akce Sleva za částku v hodnotě menší než 20 000 Kč, pak na tuto akci nebude upozorněn. Pokud je hodnota v košíku aspoň 20 000 a menší než 30 000 Kč, pak se uživateli zobrazí informativní hlášení o této probíhající akci.

pic_4747

Obr.č.2: Typ promo akce - Sleva za částku

pic_4808

Obr.č.3: Sleva za nákup v košíku

Zaváděcí sada

Typ akce Zaváděcí sada předpokládá v části Sortiment definici zboží, které sadu obsahuje. Uživatel pak při použití této promo akce jedním kliknutím vloží do nákupního košíku celou sadu. Zaváděcí sada může mít svou speciální cenu, která se liší od součtu cen pro jednotlivé části sady.

Pokud uživatel zatrhne pole Kombinovat, pak je možné danou akci kombinovat s typem akce Dárek za částku nebo Sleva za částku.

Pokud bude zatrženo pole Informovat, pak se při nákupu zboží, které je definované v sadě, bude zobrazovat upozornění na danou akci s možností zobrazit detail dané akce. Pokud nebude zatrženo, pak se promo akce aplikuje jen v případě, že kupující danou akci aktivně použije.

Při definici sady se vybere zboží nebo produktový klíč a pro každou položku sady se zadá množství zboží v sadě.

Pokud je zatržena volba Vybrat dárek, pak lze zatrhnout volbu Zadat hodnotu nebo definovat množství dárků v poli Počet dárků. Po zatržení pole Zadat hodnotu se zpřístupní pole Hodnota. Pro každý definovaný dárek lze zadat hodnotou dárku. Zákazník pak může vybírat dárky do celkově zadané hodnoty.

Příklad:

Pro zboží, které bude nakoupeno v této sadě platí, že jej kupující získá s 50% slevou. V části Sortiment bude definovaná sada. V poli Ceník je vybrán ceník, který v položkách obsahuje zboží z této sady s 50% slevou oproti katalogové ceně.

Modifikací této promo akce by byl případ, kdy by při zakoupení této sady byla možnost získat dárek/dárky zdarma. Zákazník si může z nabízených cyklistických dresů vybrat až tři dárky (viz Obr.č.2)

pic_4748

Obr.č.1.: Zadávání sady - formulář Sortiment

pic_4749

Obr.č.2.: Typ promo akce - Zaváděcí sada s dárky zdarma

pic_4811

Obr.č.3.: Zaváděcí sada v košíku s vybranými dárky

Automaticky dárek k položce

Typ promo akce Automaticky dárek k položce předpokládá automatické darování dárku (či více dárků) při splnění podmínky mít v košíku zboží definované v části Sortiment za definovanou hodnotu.

Pokud uživatel zatrhne pole Kombinovat, pak je možné danou akci kombinovat s typem akce Dárek za částku nebo Sleva za částku.

Pokud uživatel zatrhne pole Informovat, pak se zpřístupní pole Informovat od a pole pro zadání procenta. Do pole Informovat od se zadá částka nebo procento (dle zatržení pole %), od které má být kupující informován, že když nakoupí ještě za částku (Cena od - hodnota košíku), pak má nárok na dárek.

Volba Násobit zajistí možnost, zda se při nákupu za násobek ceny od má násobit i počet dárků. Pakliže není zatrženo, pak zákazník dostane jen počet/hodnootu dárků bez ohledu na násobek celkové ceny nákupu vůči hodnotě v poli Cena od.

Pokud je zatržena volba Vybrat dárek, pak lze zadat v poli Počet dárků množství dárků, případně lze zatrhnout volbu Zadat hodnotu. V takovém případě se zpřístupní pole Hodnota. Pro každý definovaný dárek lze zadat hodnotou dárku. Zákazník pak může vybírat dárky do celkově zadané hodnoty bez ohledu na počet dárků.

Příklad č.1

Prodejce připraví promo akci Automaticky dárek ke kolu zdarma. Pokud si zákazník zakoupí kolo z nabídky (produktového klíče K2 sense), pak jako dárek obdrží zboží cyklistické rukavice a cyklistický dres zdarma.

Uživatel standardním způsobem založí novou promo akci. Do názvu uloží "Automaticky dárek ke kolu zdarma". Nastaví platnost datum od/do. Nastaví případně další platnosti nebo omezení a vybere typ akce Automaticky dárek k položce. Dojde ke zpřístupnění pole Množství od a Cena od. Lze zadat hodnoty pro omezení množství nebo ceny od. V části Sortiment vybere zboží, kterých se promo akce týká. V tomto případě vybere kola z produktové skupiny K2 sense.

V pravé části v tabulce Dárky vybere cyklo dres a cyklo rukavice jako dárek. Promo akci potvrdí.

pic_5040

Obr.: Promo akce Aut. dárek k položce

pic_5039

Obr.č.2.: Nákup zboží z produktového klíče K2 sense s automaticky přidanými dárky do košíku

Příklad č.2

Drobnou modifikaci předchozí případu bude možnost dát zákazníkovi na výběr z možných dárků. Předchozí promo akci uživatel odpotvrdí a na záložce Definice zatrhne možnost Vybrat dárek. Zadá hodnotu nebo množství (jeden dárek), které si může zákazník vybrat. V části Dárky pak nadefinuje seznam dárků, který se zobrazí jako nabídka pro výběr dárků. Zároveň uživatel nastaví, že se má daná promo akce uplatňovat až od hodnoty 30 000 Kč a zároveň se může promo akce násobit (zatrhne pole Násobit). To znamená, že když uživatel nakoupí za násobek minimální částky, bude mít právo na násobek počtu dárků.

pic_5041

Obr.č.3.: upravena promo akce

Obr.: Nákup zboží z produktového klíče K2 sense

Book Contents

Book Index

Nejlevnější zdarma

Promo akce se na košík aplikuje automaticky. Lze nastavit sortiment, kterého se to týká a částku či množství (minimálně 2), od kterého je promo akce aplikována. Nejlevnější z položek, které mám definované v K2 jako sortiment bude automaticky zdarma. Je možnost vytvořit seznam zboží, či vybrat produktový klíč.

Pokud uživatel zatrhne pole Kombinovat, pak je možné danou akci kombinovat s ostatními promo akcemi.

Pokud bude zatrženo pole Informovat, pak se při nákupu zboží, které je definované v sortimentu nejlevnější zdarma, bude zobrazovat v upozornění na danou akci s možností zobrazit detail dané akce. Pokud nebude zatrženo, pak se promo akce aplikuje jen v případě, že kupující danou akci aktivně použije.

Při další manipulaci s položkami v košíku (přidávání/odebírání) se adekvátně přednastavuje položka zdarma (dárek).

pic_7256

Obr.: Promo akce Nejlevnější zdarma

Příklad.:

Prodejce připraví promo akci Nejlevnější zdarma. Pokud si zákazník zakoupí cyklo oblečení z nabídky (produktového klíče Cyklo oblečení), pak od množství 2, dostane nejlevnější oblečení zdarma.

Uživatel standardním způsobem založí novou promo akci. Do názvu uloží "Nejlevnější z cyklo oblečení zdarma“. Nastaví platnost datum od/do. Nastaví případně další platnosti nebo omezení a vybere typ akce Nejlevnější zdarma. Dojde ke zpřístupnění pole Množství od a Cena od. Lze zadat hodnoty pro omezení množství nebo ceny od. V části Sortiment vybere zboží, kterých se promo akce týká. V tomto případě vybere kola z produktové skupiny Cyklo oblečení.

pic_7257

Obr.: Nákub zboží s produktového klíče cyklo oblečení a uplatnění promo akce nejlevnější zdarma

Book Contents

Book Index

Sleva k položce

Při nákupu položky dostane kupující automaticky slevu k definovanému sortimentu. Poskytnutí slevy může být podmíněno koupi určitého množství definovaného zboží v části Sortiment (pole Množství od a do) nebo podmíněno celkovou cenou definovaného zboží (pole Cena od). Lze zadat také procentuální slevu, kterou lze zatrhnutím funkce rozložit do jednotlivých položek v košíku. Je potřeba mít definovanou kartu zboží (nejčastěji Sleva).

Pokud bude zatrženo pole Informovat, pak se při výběru zboží bude zobrazovat upozornění na danou promo akci s možností zobrazit detail dané akce. Pokud nebude zatrženo, pak se promo akce aplikuje jen v případě, že kupující danou akci aktivně použije.

Pokud uživatel zatrhne pole Kombinovat, pak je možné danou akci kombinovat s typem promo akce.

Příklad:

Prodejce připraví promo akci Sleva k položce. Pokud si zákazník zakoupí skládací kolo, pak automaticky získá slevu 10 %.

Uživatel standardním způsobem založí novou promo akci. Do názvu uloží "Skládací kola se slevou 10 %. Nastaví platnost datum od/do. Nastaví případně další platnosti nebo omezení a vybere typ akce Sleva k položce. Dojde ke zpřístupnění pole Množství od a Cena od. Lze zadat hodnoty pro omezení množství nebo ceny od a do. Zadá v poli sleva 10 a zatrhne pole %. V poli slevová karta zboží vybere již definovanou kartu zboží s typem nezbožní SLEVA %. V části Sortiment vybere zboží, kterých se promo akce týká. V tomto případě vybere kola Foldy, Link D7, Verge X10. A promo akci potvrdí.

pic_7258

Obr.: Typ promo akce - Sleva za částku

pic_7259

Obr.: Sleva za nákup v košíku

Promoakce - Web

K formátování popisu, který se zobrazí v souvislosti s danou promoakcí, lze kromě implementovaného K2 editoru použít také Editor obsahu stránek. V části SEO hodnoty se definují hodnoty pro vyhledávání na internetu a sdílení v sociálních sítích.

Promoakce - Vyhodnocení

Záložka s vyhodnocením promoakcí. Evidují se statistiky uplatnění, hodnoty částek prodaného zboží. V části Položky prodeje je zobrazen přehled položek prodaných v rámci promoakce, včetně čísla dokladů, množství, cen a dalších informací.

pic_5064

Obr.: Promo akce - Vyhodnocení

Promoakce - Přílohy

Na záložce Přílohy je možné, stejně jako na jiných místech IS K2, vkládat dokumenty a přiřazovat odkazy na dokumenty. Bližší popis práce s touto stranou je uveden v kapitole Základní číselníky a podpůrné moduly K2 - 9. strana.