Kampaně
Z nabídky stromového menu Kampaně můžeme otevřít knihu kampaní, vytvořit filtr kampaní, nebo vytisknout sestavy Kampaně, Vyhodnocení kampaní popř. sestavu Seznam partnerů kampaně dle zvolených aktivit.
Kniha Kampaně
Kniha Kampaně je výčtem všech hromadných akcí, kdy se k jedné kampani váže množina dalších aktivit. Díky tomuto rozdělení je možné třídit aktivity do určených skupin a mít tak okamžitý přehled o účastnících kampaně a jejich reakci. Navíc lze přímo vyhodnocovat přínos konkrétní kampaně a hodnotit její úspěšnost.
Obr.: Kniha Kampaně
Kampaní se rozumí konkrétní marketingová akce, která má za úkol plošným způsobem oslovit co nejvíce potenciálních či stávajících zákazníků. V rámci kampaně pak mohou vznikat příležitosti, které už se vztahují přímo k jednomu konkrétnímu partnerovi, pro něhož je možné příležitost dále upravovat. Pokud se v rámci kampaně ozve jiný partner, který má zájem o produkt společnosti, vytvoří se pro něj nová, speciální příležitost.
Základní údaje
Na Základních údajích karty Kampaně se nachází základní informace ke kampani.
Obr.: Kampaně - Základní údaje
Popis polí:
Doklad |
Číslo dokladu kampaně. |
Typ |
Výběr z možností - Nabídka, Poptávka. |
Zodp. osoba |
Osoba „naší“ firmy zodpovědná za kampaň. |
Datum od |
Datum, od kterého kampaň probíhá. |
Datum do |
Datum, do kterého kampaň probíhá. |
Stav |
Stav kampaně. Pole lze vyplnit hodnotou z uživatelsky definovaného číselníku. Význam pole je především pro navázání dokladů na procesy WorkFlow. |
Popis |
Konkrétnější popis dané kampaně. |
Kódy |
V tlačítku Kódy se zobrazují jednotlivé analytické osy. |
Pozn.: Všechna pole mají orientační charakter a jejich význam závisí na vnitřní metodice každého uživatele. Jejich využití a další vazba do jiných „míst“ v programu se provádí pomocí speciálního skriptu (programu) nebo registrovaných funkcí, které jsou vytvořeny každému uživateli IS K2 „na míru“ a jsou tudíž jako celý modul Marketing modifikovatelné.
Na této straně je, stejně jako v jiných modulech IS K2, možné pracovat s komentáři, textem hlavičky a textem patičky. Bližší popis je uveden v kapitole Základní číselníky a podpůrné moduly K2 - Poznámky.
Seznam aktivit (2. strana)
Na záložce Strom aktivit jsou opět zobrazeny všechny aktivity, které mají na záložce základních údajů vloženu danou kampaň. Nové aktivity se na této kampani zakládají klávesami Shift+F6, případně je odvozujeme od již existující aktivity klávesami Ctrl+F6 jako podřízené. Princip zobrazování a třídění aktivit je na této straně stejný jako na kartě Partnera.
Obr.: Kampaně - záložka Strom aktivit - Setřídění podle stromu aktivit
Nad kampaní je vhodné zvolit pro setřídění aktivit setřídění podle partnerů, protože ihned vidíme, kolikrát jsme s daným partnerem v rámci kampaně komunikovali.
Přílohy
Doklady a dokumenty k příležitostem můžeme vkládat opět na záložce Přílohy. (Způsob vkládání je popsán v kapitole Partneři.)
Sestavy nad Kampaněmi
Sestavy nad Kampaněmi naleznete v Katalogu sestav.