Notifikační systém - Akce
Záložka Akce
Stisknutím záložky se zobrazí seznam akcí, které lze nastavit pro zasílání notifikací. Akce jsou buď adresné nebo neadresné.
Adresné akce
Adresné akce jsou akce, které jsou standardně přednastavené - mají zatržítko ve sloupci Aktivní. Znamená to, že notifikace na tyto akce chodí automaticky bez toho, aniž bychom je museli nastavit na záložce Podmínky.
Obr.: Formulář Notifikační systém K2 - záložka Akce
Neadresné akce fungují stejně jako adresné akce, ale je nutné se k notifikacím přihlásit na záložce Podmínky.
Popis sloupců:
Skript |
Pokud je pole zatržené, jedná se o skriptovou akci. |
Aktivní |
Zatrhávací pole. Určuje, na které akce se bude upozorňovat. |
Název |
Seznam akcí. Implicitně jsou aktivované akce: Zmeškaný hovor, Změna úkolu, Workflow - nový krok, Přišel úkol, Potvrzení, Odpotvrzení. |
Typ akce |
Typ akce, která se bude provádět na daném datovém modulu (např. hromadná akce). |
Podtyp |
Rozlišovací číslo typu akce (1- hromadná akce pro potvrzení dokladu, 2 - hromadná akce pro odpotvrzení dokladu,...). |
Datový modul |
Název datového modulu. |
Skriptové akce
Slouží k nastavení vlastní akce, kterou je pak možno vyvolat ze skriptu. Skriptová akce je odlišená od standardních zatržítkem ve sloupci Skript.
Obr.: Formulář Notifikační systém K2 - záložka Skriptové akce
Skriptovou akci vložíme pomocí klávesy Insert nebo tlačítka . Do pole Název vepíšeme, jak se bude skriptová akce jmenovat. Ostatní pole jsou shodná s popisem sloupců, viz výše.
Obr.: Formulář Notifikační systém K2 - Skriptová akce
Po odsouhlasení formuláře se skriptová akce uloží do seznamu a bude moci být zvolena pro nastavení notifikací.
Skriptovou akci lze odstranit nebo editovat. Odstranění provedeme klávesou Delete nebo tlačítkem pro odstranění záznamu. Editovat lze těmito způsoby: dvojklikem levého tlačítka myši na dané akci, klávesou Enter, F5 nebo tlačítkem pro editaci záznamu.