Reklamace / Servis
Modul Reklamace/Servis slouží pro evidenci veškeré činnosti související s opravami, reklamacemi a pravidelným servisem nebo evidenci oprav a reklamací zadaných u vašich dodavatelů. Umožňuje sledování historie každé opravy. Z modulu servis lze přímo vystavovat faktury, zálohy a další související doklady.
Nastavení v IS K2
- Do číselníku Dodavatelů/odběratelů zavedeme kartu odběratele (postačí vyplnit povinná pole). Na tohoto odběratele budou vystaveny doklady servisu (servisní zakázky, faktury, výdejky), pokud nebude vybrán jiný zákazník. Pokud již takový anonymní zákazník v číselníku existuje, netřeba jej zakládat znovu.
- Zástupná karta zboží – zavedeme kartu zboží pro příjem cizího zboží do servisu. Cizím zbožím se rozumí zboží, které nemáme v evidenci. Karta bude mít zatrženu volbu Nezobrazovat název zboží.
- Implicitní karta pro servis - zavedeme kartu zboží pro zařazení variant technologického postupu opravy výrobku. Použije se v případě, že karta zboží servisovaného výrobku nebude mít na straně 'S' definovánu svou vlastní servisní kartu.
- Implicitní zařazení pro servis – v předvolbě servisu zavedeme implicitní zařazení pro servis, které urychlí definici nejčastěji zadávaných parametrů v servisním listě v případě, že karta zboží na straně 'S' nebude mít definováno své vlastní zařazení pro servis.
- Je-li žádoucí mít samostatné knihy pro doklady, které budou v souvislosti s modulem Reklamace/Servis vznikat, pak musíme definovat knihy nákupu, prodeje a skladu, ve kterých budeme tyto doklady tvořit.
- Vytvořené knihy pak dosadíme do předvolby modulu Reklamace/Servis.
- Pro správné fungování průvodek při opravách je nutné mít nastaven příznak Nekontrolovat nadřízené doklady v průvodkách na 2. straně Parametrů mandanta.