Book Contents

Book Index

Nastavení kalendáře

Při nastavování kalendářů je nutné znát základní pojmy.

Šablona

Šablony by měl definovat pouze správce. Jedná se o definici výběrů dat z konkrétního datového modulu, která obsahuje podmínku na datum. Cílem je, aby měl správce kontrolu nad daty, která se mohou zobrazovat v kalendáři a to zejména kvůli výkonu a přetížení serverů. Zároveň by šablony měly usnadnit běžnému uživateli nadefinovat poskytovatele dat pro vlastní potřebu. Šablony slouží jako zdroj dat pro čtení dat z kalendáře. Správce nadefinuje datový modul a podmínky pro načtení dat. Uživatel na základě šablony vytvoří vlastního poskytovatele dat a má možnost si podmínky výběru ještě rozšířit a upřesnit.

Šablony dělíme na 3 základní typy:

Poskytovatelé dat

Do kalendáře si uživatelé vybírají tzv. poskytovatele dat. Poskytovatele dat si vytváří sám uživatel nebo je může nadefinovat správce nebo osoba s právem definovat různé úrovně výběrů. Poskytovatel dat je vždy založený na šabloně. Uživatel v poskytovateli může k šabloně přidat vlastní omezující podmínky výběru.

Přístupové údaje

Jedná se o přístupové údaje k online účtům tzv. osobním kalendářům.

Fragmenty

Kalendář je možné přidat do kterékoliv knihy jako novou stranu. Definice zobrazení strany kalendáře se provádí ve fragmentech v knize fragmentů.

Práva na vytváření kalendářů

Šablony - možnost definování šablon se řídí právem, které je možno najít v knize Uživatelské role - Uživatelská práva - Definice práv v Správce-Synchronizace-Nastavení synchronizace kontaktů pro Exchnage.

Poskytovatelé - možnost definovat různé úrovně poskytovatelů (globální, mandant, uživatel atd.) se řídí právem, které je možno najít v knize Uživatelské role - Uživatelská práva - Definice práv v Správce-Přístup k úrovní zabezpečení.

Poskytovatele kalendářových dat

Knihu poskytovatelů dat pro kalendáře je možné spustit ze stromu Moje kancelář - Kalendář - Poskytovatelé kalendářových dat nebo přidáním funkce číslo 1119 na plochu.

Po spuštění knihy (funkce) se otevře seznam všech poskytovatelů dat, na které má uživatel právo.

pic_3555_2024

Obr.: Seznam poskytovatelů dat

Nový poskytovatel se vytváří pomocí kláves INSERT, změnu poskytovatele provedeme klávesou ENTER a nebo dvojklikem myší. Uživatel vybere šablonu pro poskytovatele a případně doplní upřesňující podmínky.

pic_3556_202402

Obr.: Nový poskytovatel kalendářových dat

Poskytovatele potvrdíme a uložíme tlačítkem OK. Uživatel definuje Název a Popis poskytovatele a dle nastavení práv také úroveň použití.

Šablony pro poskytovatele kalendářových dat

Knihu pro definici šablon je možné spustit ze stromu Moje kancelář - Kalendář - Šablony pro poskytovatele kalendářových dat nebo přidáním funkce číslo 1120 na plochu.

pic_3548_2024

Obr.: Kalendář ve stromu

Po spuštění knihy (funkce) šablon se otevře kniha se seznamem již vytvořených šablon. Zde je u každé šablony uvedena úroveň, pro kterou byla vytvořena.

pic_3549_2024

Obr.: Seznam šablon

Pro vytvoření nové šablony použijeme klávesu INSESRT, pro změnu ENTER nebo dvojklik myší na šabloně. Pro vytvoření nové šablony je nejdříve nutné vybrat typ šablony.

pic_3550_202402

Obr.: Výběr typu šablony

Po výběru typu šablony můžeme přejít k definici vlastní šablony. Šablonu můžeme uložit na úroveň Globální, Mandant, Skupina, Uživatel nebo Firma.

Záložka Obecné nastavení

pic_3551_202408

Obr.: Šablona poskytovatele - Obecné nastavení

Popis polí:

Datový modul

Výběr datového modulu.

Sloupec s datem počátku události

Datumové pole, dle kterého se mají události v kalendáři zobrazit.

Událost má koncové datum

Volba, zda pro zobrazení události má být použito také koncové datum a tím pádem se událost bude zobrazovat jako interval OD - DO.

Sloupec s datem konce události

Jestliže je zatrhnuta volba pro použití koncového data, pak se zde definuje datumové pole, které označí konec události.

Sloupec s popisem události

Vybírají se pole datového modulu, včetně vazebních, které jsou umístěny do hranatých závorek. Při každém vstupu a výběru nového pole, se na konec přidá nové pole umístěné do hranatých závorek. Nevhodné pole uživatel může vymazat.

Způsob nastavení "Celodenní údálost"

Způsob nastavení může nabývat 2 hodnot:

  • fixní hodnotu - ve formuláři se zobrazí checkbox Zobrazovat jako celodenní události (bez času). Pokud je volba zatržena, pak se události v kalendáři budou zobrazovat jako celodenní bez ohledu na to, zda mají konkrétní informaci o čase začátku a konce události.
  • dle hodnoty pole - ve formuláři se zobrazí pole Pole s hodnotou "Celodenní událost", ve kterém se zadává pole z datového modulu, na základě kterého se rozhoduje, zda má být událost celodenní.

Neumožnit editaci, změnu, nový z poskytovatele a přetažení dat

Volba, která uživateli umožní nebo neumožní záznam vytvářet, editovat nebo přesouvat přímo z prostředí kalendáře.

Záložka Nastavení zobrazení

pic_10092_202402

Obr.: Šablona poskytovatele - Nastavení zobrazení

Popis polí:

Použít automatickou barvu

Volba, zda se má poskytovateli dat, přiřadit barva z automatické palety.

Barva události

Pokud není zatržena volba Použít automatickou barvu, pak se zde vybírá barva pro poskytovatele dat.

Ikona

Ikona pro poskytovatel dat.

Záložka Filtrování kalendářových dat dle pozice v knize

pic_10093_202402

Obr.: Šablona poskytovatele - Filtrování kalendářových dat dle pozice v knize

Popis polí:

Odpovídající sloupec v kalendářovém DM

Kalendář určený pro zobrazení v knize musí mít vyplněno pole datového modulu, přes které se budou data filtrovat pro konkrétní záznam.

Zdrojový sloupec ve formuláři

Spojovací vazba, dle které bude záznam přiřazen

Záložka Upřesňující podmínky

Správce může šablonu a výběr dat omezit upřesňujícími podmínkami. Tyto podmínky se definují stejně jako výběry pro filtrování dat. Upřesňující podmínka by měla být vždy z první úrovně bez použití vazby pole.

pic_3552_202402

Obr.: Šablona poskytovatele - Upřesňující podmínky

Po stisknutí klávesy OK se šablona uloží.

Nastavení internetových kalendářů

Nastavení internetového kalendáře vzniklo kvůli potřebě poskytovat otevřenou výměnu kalendářních a plánovacích informací (úkolů a schůzek mezi uživateli) v rámci internetu. Je potřeba myslet na aktualizaci kalendářových dat,kdy jednotlivé aplikace si časový fond aktualizací řeší svým primárním nastavením, které K2 neumí ovlivnit.

Před samotným zahájením nastavení internetového kalendáře je v Parametrech mandanta - záložka Ostatní - Vlastnosti potřeba mít zadány hodnoty v poli Internetové kalendáře WS URL a Internetové kalendáře číslo IO viz. Parametry mandanta.

Konfigurace internetových kalendářů se provede ve stromovém menu, kdy na záložce Moje komunikace - Kalendář - Nastavení internetových kalendář se otevře formulář určený k definici internetového kalendáře. Je potřeba založit nový záznam, kdy se zobrazí formulář, ve kterém se definuje uživatel, název konfigurovaného kalendáře a nastaví zobrazené události v kalendáři. Po stisknutí klávesy Insert se otevře číselník, ve kterém si uživatel vybere data z poskytovatelů kalendáře. Po uložení dojde k vygenerování URL cesty pro klientské (kalendářové) aplikace.

pic_5711

Obr.: Nastavení inernetového kalendáře

Konfigurace Outlook

Zadaní definované URL cesty se do Outlooku vloží na záložce Soubor - Nastavení účtu, kde se otevře formulář a je potřeba vybrat záložku Internetové kalendáře a založit nový záznam. Poté dojde k otevření okna Nový odběr internetového kalendáře, do kterého je zapotřebí nakopírovat URL cestu z nastavení internetového kalendáře z K2.

pic_5712

Obr.: Zobrazení propojení Outlook kalendáře a kalendáře dokladů K2

Konfigurace iOS

K nastavení konfiguraci internetového kalendáře na zařízeních s IOS dojde, kdy v Nastavení - Kalendář - Účty - Přidat účet - Jiný - Přidat odebíraný kalendář - server a nakopírovat URL adresu definovanou z konfigurace v K2.

pic_5713

Obr.: Zobrazení kalendáře dokladů K2

Konfigurace Android

Systém android nepodporuje přímo synchronizaci jiných kalendářů a je potřeba utilita třetí strany a nainstalovat aplicaci iCalSync. Aplikace podpoří zobrazení přidruženého internetového kalendáře K2, kdy v aplikaci iCalSync je potřeba nakopírovat URL cestu definovanou z nastavení internetového kalendáře v K2 (viz obr).

pic_5714

Obr.: iCalSync - zadaní URL cesty

pic_5715

Obr.: Zobrazení kalendáře dokladů K2

Dotazníky

Dotazníky slouží k systematickému sběru informací. Používají se v mnoha oblastech, od výzkumu a vzdělávání po marketing, obchod nebo personalistiku. Mohou sloužit k získávání názorů, sběru dat nebo k hodnocení či zpětné vazbě.

Modul Dotazníky v K2 umožňuje nadefinovat si podobu svého formuláře a tento následně předat k vyplnění respondentům.

Formulář nebo anketu může vyplnit kdokoliv, kdo má přístup do K2. Může být ale dostupný i na K2 webu nebo na K2 eshopu. A to buď s podmínkou přihlášení nebo i anonymně.

pic_1703293

Obr.: Modul Dotazníky ve stromovém menu

Moje dotazníky

Kniha Moje dotazníky zobrazuje ty dotazníky, u kterých je kontaktní osoba přihlášeného uživatele uvedena jako respondent. Jedná se tedy o dotazníky uživatele aktuálně přihlášeného do K2. Kniha slouží pro rychlé a přehledné zobrazení dotazníků, které má respondent vyplnit.

Ve výchozím nastavení se zobrazují pouze ty dotazníky, které ještě nejsou odevzdané.

pic_1703388

Obr.: Moje dotazníky

Dotazník je možné vyplnit pomocí volby Zobrazit dotazník. Po výběru této volby dojde k zobrazení okna dotazníku pro vyplnění. Po vyplnění otázek a stisku OK dojde k uložení aktuálního vyplněného stavu dotazníku a dotazník bude mít nastaven stav Rozpracováno. Dotazník tedy není nutné vyplnit najednou, ale k jeho vyplnění je možné se vrátit později.

pic_1703390

Obr.: Formulář pro vyplnění dotazníku

Pokud má uživatel dotazník vyplněný, tak jeho odevzdání provede stiskem volby Odevzdat na vybraném dotazníku. Volba Odevzdat dotazník potvrdí a tím respondent dává na vědomí, že má dotazník plně vyplněn a hotový.

pic_1703391

Obr.: Odevzdat dotazník

V ribbonu je možné zobrazit i ty dotazníky, které již odevzdány byly, pomocí volby Zobrazit i odevzdané. Pokud má uživatel právo na odpotvrzení dotazníků, pak může využít také volby Zrušit odevzdání, které dotazník odpotvrdí a umožní jej znovu upravit.

pic_1703389

Obr.: Zobrazení všech dotazníků v knize Moje dotazníky

Dotazníky - vzory

V číselníku pro vzory dotazníků je možné nadefinovat jednotlivé části dotazníku, které se poté mohou použít při vytváření definic jednotlivých dotazníků. Využijí se pro části, které mohou být v dotaznících společné a jejich vložením ze vzoru pak odpadá nutnost je do dotazníků definovat vždy znovu. Vzory tím usnadňují vytváření dotazníků.

pic_1703338

Obr.: Dotazníky - vzory

Dotazníky - vzory - Základní údaje

Na základních údajích se definuje Typ vzoru, tedy pro jakou část dotazníku se vzor vytváří. Typ je potřeba vyplnit předtím, než se začně z návrhem vzoru.

pic_1703339

Obr.: Dotazníky - vzory - Základní údaje

Vzory je možné nadefinovat pro:

Dotazníky - vzory - Návrhář

Při zadávání nového vzoru se záložka Návrhář zobrazí až po zadání Typu vzoru na základních údajích vzoru. V Návrháři se zobrazí odpovídající možnosti pro vytváření vybraného typu. Nejjednodušší typ vzoru a základní stavební kámen dotazníku je otázka:

pic_1703294

Obr.: Návrhář pro otázku

Návrhář pro otázky umožňuje definovat jednu otázku. Otázka může být různého typu dle odpovědi, kterou je na ni možné poskytnout. Nová otázka se vloží pomocí tlačítka Přidat otázku. Stisknutím + na tlačítku se rozbalí volba typu otázky.

pic_1703298

Obr.: Vložit novou otázku

Otázku je možné vložit také ze schránky, pokud byla dříve nějaká otázka do schránky vložena:

pic_1703299

Obr.: Vložit otázku ze schránky

U vzoru typu Sekce se jednotlivé otázky vkládají do sekce. Sekce je tedy nadřazená otázkám a otázky jsou v sekci seskupeny.

pic_1703295

Obr.: Návrhář pro sekci

Sekce má na sobě funkce pic_1703300 pro Přejmenování sekce, Kopírování sekce do schránky, která umožní její následné vložení ze schránky na jiném místě a Nastavení šířky sekce. Šířka sekce se nastavuje ve sloupcích a může být jeden, dva nebo tři sloupce. Šířka sekce definuje možnost šířky jednotlivých otázek v rámci této sekce.

Vzor typu strana umožní definovat celou stranu dotazníku, která se může skládat z více sekcí tvořených různými počty otázek. Stranu je možné Přejmenovat a také ji vložit ze schránky z třeba již existujícího vzoru či dotazníku. Stejně tak je možné stranu do schránky vložit.

pic_1703296

Obr.: Návrhář pro stranu

Vzor typu dotazník umožní vytvořit celý dotazník jako vzor. Na tento vzor je možné přidávat otázky, sekce i jednotlivé strany. Pokud se přidají nejprve otázky a až poté sekce, pak budou již existující otázky uzavřeny do první přidané sekce. Otázky, sekce i strany je možné vložit ze schránky, nebo vložit ze vzoru.

pic_1703302

Obr.: Návrhář pro vzor dotazník

Tvorba a typy otázek

Otázky je možné definovat různého typu dle odpovědi, kterou na otázku chceme obdržet. U každého typu otázky je potřeba definovat text otázky a šířku otázky, která umožní otázky skládat nejen pod sebou, ale také vedle sebe. Šířka může být stejně jako u sekce jeden až tři sloupce. Ostatní údaje na otázce se mohou různit dle vybraného typu otázky.

Po vytvožení otázky v návrháři je možné ihned zobrazit její náhled, jak bude vypadat v samotném dotazníku.

Vytvořenou otázku je možné pomocí ikon na obrázku níže Změnit, Smazat nebo Kopírovat do schránky:

pic_1703323

Obr.: Funkce pro vytvořenou otázku ve vzoru

V dotaznících je možné definovat otázky typu:

pic_1703303

Obr.: Stručná odpověď - návrhář

pic_1703304

Obr.: Stručná odpověď - Zobrazení náhledu

pic_1703305

Obr.: Odstavec - návrhář

pic_1703306

Obr.: Odstavec - zobrazení náhledu

pic_1703307

Obr.: Celé číslo - návrhář

pic_1703308

Obr.: Celé číslo - zobrazení náhledu

pic_1703309

Obr.: Datum - návrhář

pic_1703310

Obr.: Datum - zobrazení náhledu

pic_1703311

Obr.: Zaškrtávací políčko - návrhář

pic_1703312

Obr.: Zaškrtávací políčko - zobrazení náhledu

pic_1703313

Obr.: Výběr z více možností - návrhář

pic_1703314

Obr.: Výběr z více možností - zobrazení náhledu

pic_1703315

Obr.: Skupina zaškrtávacích políček - návrhář

pic_1703316

Obr.: Skupina zaškrtávacích políček - zobrazení náhledu

pic_1703317

Obr.: Rozbalovací nabídka více možností - návrhář

pic_1703318

Obr.: Rozbalovací nabídka - zobrazení náhledu

pic_1703319

Obr.: Lineární stupnice - návrhář

pic_1703320

Obr.: Lineární stupnice - zobrazení náhledu

pic_1703321

Obr.: Statický text - návrhář

pic_1703322

Obr.: Statický text - zobrazení náhledu

Definice dotazníků

V číselníku Definice dotazníků je možné vytvářet jednotlivé dotazníky, definovat jejich strukturu, navrhovat otázky. Pro vytvoření definice je možné využít vzory pro jednotlivé části dotazníku, nebo i pro celý dotazník.

pic_1703325

Obr.: Definice dotazník

Definici dotazníku je možné uložit do *.XML souboru a také ji ze souboru načíst. Načtení definice ze souboru je možné pouze ve Změně záznamu.

pic_1703344

Obr.: Načtení/Uložení definece z/do souboru

Definice dotazníků - základní údaje

Záložka Základní údaje obsahuje charakteristiku dotazníku, tedy jeho Zkratu a Typ. Do popisu je možné zadat delší specifikaci, čeho se dotazník týká.

Dotazníky mohou být trojího typu:

pic_1703324

Obr.:Definice dotazníků - základní údaje

Popis vybraných polí:

Respondent

V části respondent je možné vybrat, pro koho je dotazník určen. Zda pouze pro uživatele K2, nebo také pro registrované uživatele e-shopu, případně pro registrované i neregistrované uživatele e-shopu nebo webu.

Web/eshop

Pokud není vyplněno, pak je dotazník dostupný na všech webech/eshopech firmy. Pokud vyplněno je, pak výskyt tímto výběrem omezený.

Aktivní od/Aktivní do

Datumově vymezená platnost dotazníku.

 

Definice dotazníků - Návrhář

Na záložce Návrhář dochází k samotnému vytváření a navrhování dotazníku.

Dotazník mohou tvořit tyto části:

pic_1703326

Obr.: Definice dotazníků - Návrhář

Při zakládání nové definice dotazníku je strana prázdná a připravená na návrh nového dotazníku. Otázky, sekce i strany je možné vytvořit přímo v návrháří dotazníku, nebo vložit již existující ze schránky nebo ze vzoru, pomocí pravé strany vkládacích tlačítek, jak je vidět na obrázku:

pic_1703329

Obr.: Definice dotazníku - Návrhář

Pokud jsou vloženy nejprve otázky a až poté je vložena sekce, pak se dříve vložené otázky uzavřou do první vložené sekce. Pokud je nejprve vložena sekce, pak je otázky možné vložit přímo do této sekce, jak je vidět na obrázku níže. Za tuto sekci je možné přidat sekci další a takto postupně dotazník vytvářet.

pic_1703330

Obr.: Sekce dotazníku

Přidáním stran se již existující sekce a případné otázky dostanou na tuto první stranu. Straně i Sekci se při zakládání zadává Název.

pic_1703331

Obr.: Přidat stranu na dotazník

pic_1703332

Obr.: Strana1, na ní jedna sekce zatím bez otázky

Při vytváření dotazníku je vždy možné zobrazit si náhled, jak bude hotový dotazník vypadat. Po zadání první otázky do Sekce bude dotazník vypadat takto:

pic_1703333

Obr.: Návrhář s jednou otázkou

Náhled dotazníku se zobrazí po stisku Zobrazit náhled v ribbonu:

pic_1703334

Obr.: Zobrazení náhledu dotazníku

Na sekcích i otázkách jsou funkce pro práci s těmito částmi. Jedná se o funkce Přejmenování, Výmaz, Duplikování, Kopírování do schránky, Přesun nahotu a dolů po dotazníku a Nastavení šířky.

Maximální šířka sekce je tři sloupce. V rámci sekce se pak nastavují šířky jednotlivých otázek a tak je možné je dávat buď vedle sebe nebo pod sebe.

pic_1703336

Obr.: Funkce pro práci s otázkou a sekcí

Definice dotazníků - Dotazníky

Na záložce Dotazníky se zobrazují všechny dotazníky vyplněné na základě této definice dotazníku.

pic_1703327

Obr.: Definice dotazníků - Dotazníky

Definice dotazníků - Odpovědi

Na záložce Odpovědi se zobrazují odpovědi ze všech dotazníků vyplněných na základě této definice.

pic_1703328

Obr.: Definice dotazníků - Odpovědi

Využití AI v knize Definice dotazníků

Při definici dotazníku je možné využít také AI. Všechny funkce pro práci s AI se spouštějí nad otevřenou definicí ve změně. Po spuštění dojde k výmazu aktuálního formuláře (strana Návrhář) a naplnění novými otázkami.

Jedná se o tyto funkce, které jsou dostupné v ribbbonu na záložce AI:

Navrhnout nový dotazník

Funkce pro navržení nového dotazníku umožní vytvořit prostřednictvím AI dotazník na zadané téma. Po spuštění akce se zobrazí vstupní formulář pro zadání tématu dotazníku.

pic_1703361

Obr.: Formulář pro zadání tématu dotazníku

Po stisku OK na formuláři je požadavek zaslán na zpracování prostřednictvím AI a ta navrhne vzhled formuláře a jednotlivé otázky.

pic_1703363

Obr.: Definice vytvořená pomocí AI

Na záložce Návrhář je možné zobrazit navržený dotazník v návrháři:

pic_1703364

Obr.: Dotazník zobrazený v návrháři

Po stisku OK se dotazník přenese do definice dotazníku.

pic_1703365

Obr.: Definice dotazníku

Navrhnout dotazník podle dokumentu

Funkce pro navržení dotazníku dle dokumentu umožní pomocí AI navrhnout dotazník na základě PDF dokumentu přiloženého jako příloha k definici dotazníku. Po spuštění funkce se program zeptá na výběr souboru z příloh:

pic_1703366

Obr.: Dotazník podle dotazníku v dokumentu

Po dvojkliku nebo ENTER na vybraném souboru dojde k navržení dotazníku pomocí AI:

pic_1703367

Obr.: Definice dotazníku na základě AI

Navrhnout test podle dokumentu

Funkce pro navržení testu podle dokumentu umožní pomocí AI navrhnout dotazník typu TEST na základě PDF dokumentu připojeného jako příloha k definici dotazníku. Po spuštění funce se zobrazí dotaz na počet otázek, jaký si v testu přejeme mít:

pic_1703368

Obr.: Test podle dokumentu

Po zadání počtu dotázek do testu je třeba vybrat soubor, na základě kterého se test bude vytvářet.

pic_1703369

Obr.: Výběr dokumentu pro vytvoření testu

Po stisku OK na formuláři je požadavek zaslán na zpracování prostřednictvím AI a ta navrhne vzhled formuláře a jednotlivé otázky.

pic_1703370

Po stisku OK se dotazník přenese do definice dotazníku.

Navrhnout změny v dotazníku

Funkce umožní změnit existující dotazník podle zadání. Poskytne tedy AI aktuální stav dotazníku a zpět mu přijde upravený dotazník.

Zadání může být například:

Po spuštění funkce je potřeba zadat AI, co chceme v původním dotazníku upravit.

pic_1703371

Obr. Navrhnout změny v dotazníku

Po stisku OK na formuláři je požadavek zaslán na zpracování prostřednictvím AI a ta navrhne vzhled formuláře a jednotlivé otázky.

pic_1703372

Obr.: Upravený dotazník pomocí AI

Po stisku OK se dotazník přenese do definice dotazníku.

Hromadné vytváření dotazníků

Dotazníky je možné vytvářet také hromadně a to pro vybrané kontaktní osoby nebo pracovníky. Pro hromadné vytváření dotazníků slouží skript Hromadné vytvoření dotazníků (QUEST_BulkCreateByDefinition.PAS).

Skript je možné přidat do oblíbených, nebo ho spouštět nad knihami, kde bude jeho chování ovlivněno místem spuštění:

pic_1703392

Obr.: Spuštění skriptu nad definicí dotazníku

Záznamy je v knize Kontaktní osoby možné označit hvězdičkou, vyfiltrovat, případně udělat kontejner:

pic_1703393

Obr.: Záznamy vybrané pro vytvoření dotazníku

Tyto vybrané záznamy se pak do funkce pro vytváření dotazníku vloží pomocí ENTER:

pic_1703394

Obr.: Vybrané záznamy pro vytvoření dotazníků

Po volbě OK se dotazníky hromadně vytvoří a budou se následně zobrazovat na definici dotazníku na záložce Dotazníky. Všechny kontaktní osoby, kterým byl dotazník vytvořen, ho budou mít připojeny ke své kontaktní osobě a také ho uvidí v knize Moje dotazníky, kde ho mohou vyplnit a odevzdat.

pic_1703395

Obr.: Dotazník připojený ke kontaktní osobě

pic_1703396

Obr.: Nově vytvořený dotazník zobrazený v knize Moje dotazníky

pic_1703397

Obr.: Hromadné vytváření dotazníku nad knihou Kontaktní osoby - spuštěno nad filtrem kontaktních osob

pic_1703398

Obr.: Spuštění skriptu nad stavem kniha - pro jeden záznam

Po stisku OK se dotazník vytvoří a připojí se jak k pracovníkovi, tak ke kontaktní osobě pracovníka. Zamětsnanec jej pak opět uvidí v knize Moje dotazníky, kde ho bude moci vyplnit a odevzdat.

pic_1703399

Obr.: Personální karta - dotazníky

Dotazníky

Kniha Dotazníky obsahuje již vyplněné dotazníky jednotlivými respondenty.

pic_1703340

Obr.: Dotazníky

Dotazníky - základní údaje

Na záložce základní údaje jsou uloženy informace o tom, o jaký typ dotazníku se jedná a kdo jej vypnil a z jakého zdroje.

pic_1703341

Obr.: Dotazníky - základní údaje

Popis vybraných polí:

Definice dotazníku

Údaj o tom, na základě jaké definice dotazníku byl dotazník vytvořen.

Zdroj

 

Účastníci

 

Respondent

Respondent je na dotazníku zobrazen vždy. Jedná se o člověka, který dotazník vyplňuje. Vybírá se z číselníku Kontaktní osoby. K této kontaktní osobě bude také dotazník automaticky připojen na záložce Přílohy/Dotazníky.

Hodnocená osoba

Hodnocená osoba se na dotazníku zobrazuje pouze tehdy, jedná-li se o dotazník typu Hodnocení. Vybírá se z číselníku Kontaktní osoby. K této kontaktní osobě bude také dotazník automaticky připojen na záložce Přílohy/Hodnocení.

Připojený záznam

Dotazník je možné připojit mimo kontaktních osob v Účastnících také k jinému záznamu v K2. V tomto poli je možné záznam vybrat.

Typ

Výběr typu dokladu, ke kterému se dotazník připojí.

Záznam

Výběr konkrétního záznamu ze zvoleného typu dokladu.

Dotazníky - Dotazník

Na záložce Dotazník je samotný vyplněný dotazník respondentem.

pic_1703342

Obr.: Dotazníky - Dotazník

Dotazníky - Odpovědi

Záložka Odpovědi zobrazuje odpovědi na dotazník v řádkové podobě.

pic_1703343

Obr.: Dotazníky - Odpovědi

Dotazníky - odpovědi

Položková kniha Dotazníky - odpovědi obsahuje všechny odpovědi ze všech dotazníků a je možné ji použít pro filtrování a vyhodnocování dle různých podmínek.

pic_1703337

Obr.: Dotazníky - Odpovědi