Kontaktní centrum
Modul Kontaktní centrum umožňuje zobrazit informace o příchozím hovoru přímo v K2. Základem pro fungování Kontaktního centra je propojení K2 s telefonní ústřednou. Díky tomu dokáže K2 zobrazovat uživatelům informace, o jejich hovorech. Důležité je, že K2 na základě telefonního čísla identifikuje osobu nebo zákazníka. Díky tomu je uživatel K2 informován o volajícím ještě dřív, než hovor zvedne.
Tento modul také umí uložit automaticky všechny hovory, které probíhají přes ústřednu do K2. Tím je možné získat přehled o hovorech všech Vašich zákazníků. Uživatelům, kteří jsou připojeni ke kontaktnímu centru, zobrazuje informace o probíhajících hovorech prostřednictvím otevřeného formuláře aktivity. Jednoduše tak mohou přímo z probíhajícího hovoru vytvořit zápis do CRM.
Slouží také k vyhodnocování přijatých, zmeškaných a odchozích hovorů, které se provádí nad knihou Historie volání.
Můžeme pomocí něj volat z K2, tzn. vytáčet číslo kontaktní osoby přímo z formuláře v K2.
Kontaktní centrum je určeno pro firmy, které mají zákaznickou podporu a chtějí řešit její kvalitu.
Kontaktní centrum - formulář
V navigačním panelu na levé straně je zobrazená ikona
označující kontaktní centrum. Klikem na ikonu se dostaneme do Kontaktního centra. Ve formuláři nahoře se vyskytují dvě tlačítka na připojení a odpojení od kontaktního centra:
- Odpojit od kontaktního centra
- Připojit ke kontaktnímu centru
Pokud je uživatel ke kontaktnímu centru připojen, ikona kontaktního centra v navigačním panelu má zelenou barvu. Pokud uživatel není ke kontaktnímu centru připojen, ikona má bílou barvu. Ještě může mít barvu oranžovou, to pak znamená, že uživatel chce být připojen, ale z nějakého důvodu připojení nefunguje, např. nefunguje AS.

Obr.: Kontaktní centrum
Hned vedle tlačítek jsou přednastavené filtry na uživatele. Uživatel si tak může filtrovat své hovory:
- Všechny
- Přijaté
- Odchozí
- Zmeškané
Ve spodní levé části formuláře je vidět grafické znázornění celkového počtu hovorů uživatele. V pravé části formuláře je zobrazena délka hovorů s jednotlivými partnery. Grafy je možné přepnout na sloupcový nebo čárkový.
V kontaktním centru je možné provádět některá nastavení pro konkrétního uživatele:
- Automaticky připojovat ke kontaktnímu centru - po přihlášení uživatele do K2 bude uživatel automaticky přihlášen ke kontaktnímu centru
- Automaticky zavírat zmeškané hovory - po ukončení vyzvánění, zavře formulář aktivity.
- Automaticky zavírat ostatní hovory - po ukončení hovoru zavře formulář aktivity, pokud nebude vyplněn Zápis aktivity.
Vytvoření aktivity přímo z hovoru
Jednou z velkých výhod Kontaktního centra je, že se při příchozím i odchozím hovoru otevře formulář Aktivity. Během vytáčení telefonního čísla K2 prohledává ve všech elektronických adresách Kontaktních osob a otevře formulář Aktivity s nalezenou kontaktní osobou. Podle kontaktní osoby již uživatel dostane informaci o volajícím. Přes kontaktní osobu se pomocí Ctrl dostanu na kartu Partnera a odtud na kartu Zákazníka, kde již mohu zjistit další informace jako velikost Salda, poslední komunikaci apod.

Obr.: Formulář aktivity
Popis polí:
Typ elektronické adresy |
Pod jakým typem elektronické adresy byla kontaktní osoba nalezena. |
Kontaktní osoba |
Kontaktní osoba, která volá na telefonní linku uživatele zadanou v nastavení ústředny. Pomocí klávesy Ctrl a klikem myši se uživatel dostane na uvedenou kontaktní osobu, kde již může zjistit potřebné informace. |
Partner |
Partner, pod kterým je kontaktní osoba vedená. Stisknutím klávesy Ctrl se Partner podtrhne a uživatel se klikem myši dostane do uvedeného partnera, kde již může zjistit potřebné informace. |
Typ |
Typ aktivity, který během hovoru vzniká. Přebírá se z nastavení Kontaktního centra - většinou TEP(Telefon přijatý)/TEV (telefon vytáčený). |
Název |
Telefonní číslo volajícího. |
Zodpovědná osoba |
Uživatel, který má přiřazenou sledovanou telefonní linku. |
Po skončení hovoru je možné rovnou vytvořit úkol. V aktivitě se přepneme na stranu Přílohy, kde v záložce Úkoly zakládáme nový úkol.
Pokud telefonní číslo ještě v K2 uloženo není, je možné jednoduše číslo konkrétní kontaktní osobě přiřadit nebo vytvořit osobu novou.
Historie volání
Dalším přínosem Kontaktního centra je, že o všech hovorech, jak příchozích, tak odchozích, máme záznam v K2. I když se při volání otevřená aktivita nevyplní a uživatel formulář zavře, v knize Historie volání se o hovoru provede záznam. Správce může nastavit, aby se o všech hovorech přes ústřednu provedl záznam právě v této knize Historie hovorů. Knihu Historie volání je možné spustit ze stromového menu Marketing - CRM/Kontaktní centrum/Historie volání. Nad touto knihou se pak vyhodnocuje.

Obr.: Kniha Historie volání

Obr.: Kniha Historie volání - základní údaje
Popis polí:
Typ hovoru |
Rozlišení typu hovoru, zda se jedná o hovor přijatý, zmeškaný nebo odchozí. |
Číslo volajícího |
Telefonní číslo, ze kterého bylo voláno. |
Číslo volaného |
Telefonní číslo, na které bylo voláno. |
Kontaktní osoba |
Jméno kontaktní osoby, která volala, nebo které bylo voláno. |
Partner |
Partner kontaktní osoby. |
Zodpovědná osoba |
Jméno uživatele. |
Začátek hovoru (datum) |
Datum začátku hovoru. |
Konec hovoru (datum) |
Datum konce hovoru. |
Délka hovoru |
Délka hovoru. |
Interní hovor |
Zatržítko pro označení Interního hovoru. |
Začátek hovoru (čas) |
Čas začátku hovoru. |
Konec hovoru (čas) |
Čas ukončení hovoru. |
Délka zvonění |
Délka zvonění. |
Aktivita |
Přiřazená aktivita k hovoru. |
Vyhodnocení Kontaktního centra
Vyhodnocení Kontaktního centra se provádí nad knihou Historie volání pomocí Dashboardů. V Konfiguraci dashboardů již máme připraveno Menu Kontaktní centrum, kde jsou k dispozici jednotlivé dasboardy.
Dashboard Vytížení linky nám ukazuje celkový počet hovorů, které proběhly přes naši ústřednu za daný rok. Z dashboardu pak můžeme vidět, kolik z těch hovorů bylo:
- přijatých,
- zmeškaných,
- odchozích.
Přidržením myši na grafu se zobrazí počet hovorů.

Obr.: Dashboard - Vytížení linky
Ve spodní části dashboardu se zobrazuje počet hovorů v závislosti na čase, v jakém byly hovory uskutečněné. Můžete tedy vidět, že nejvíce hovorů probíhá v čase mezi 8 a 15 hodinou. Toto může být užitečná informace pro zákazníky, kteří mají zákaznickou podporu a garantují čas, ve kterém budou k zastižení. Když by z grafů bylo zřejmé, že je více hovorů i v čase před 8 hodinou, mohli by pak zákazníci třeba upravit pracovní dobu.
V dashboardu Operátoři můžeme sledovat konkrétní uživatele a vyhodnocovat počet jejich hovorů za dané období, délku hovorů či průměrnou délku hovorů.

Obr.: Dashboard Operátoři
V dashboardu Délka hovoru - Partneři je zase možné sledovat, který partner naši firmu nejvíce telefonicky vytěžuje. Po kliknutí na firmu ve spodní části obrazovky se zobrazí vývoj po jednotlivých měsících.

Obr.: Dashboard Délka hovoru - Partneři
Nastavení kontaktního centra
Funkci pro nastavení kontaktního centra je možné spustit ze stromového menu Marketing - CRM/Kontaktní centrum/Konfigurace kontaktního centra. Do nastavení kontaktního centra se můžeme také dostat přímo z formuláře kontaktního centra z části Nastavení. Po spuštění funkce se zobrazí formulář Kontaktní centrum, kde je třeba zadat typ aktivity pro příchozí a odchozí hovor a ve spodní části formuláře se zobrazují nastavené ústředny.

Obr.: Kontaktní centrum

Obr.: Nastavení ústředny
Popis polí:
Id |
Identifikační číslo ústředny (povinné pole). |
Jméno |
Jméno telefonní ústředny (povinné pole). |
Adresa přístupu k nahrávkám |
Webová adresa, kam se ukládá záznam hovoru- |
Použít webovou ústřednu |
Pole se zatrhne, pokud zákazník používá virtuální ústřednu. |
Předčíslí pro volání z interního telefonu |
Nastaví se předčíslí pro volání z interního telefonu na čísla mimo ústřednu. |
Mezinárodní telefonní předvolba |
Mezinárodní telefonní předvolba. |
Adresa ústředny |
Technické údaje, které předá správce nebo dodavatel ústředny. |
Port |
Technické údaje, které předá správce nebo dodavatel ústředny. |
Uživatel |
Technické údaje, které předá správce nebo dodavatel ústředny. |
Heslo |
Technické údaje, které předá správce nebo dodavatel ústředny. |
Defaultní kontext |
Technické údaje, které předá správce nebo dodavatel ústředny. |
Verze |
Technické údaje, které předá správce nebo dodavatel ústředny. |
IP adresa |
Technické údaje, které předá správce nebo dodavatel ústředny. |
Port |
Technické údaje, které předá správce nebo dodavatel ústředny. |
Timeout (s) |
Odezva ústředny v sekundách- |
V části Konfigurace externího telefonního čísla se nastaví údaje nutné pro rozlišení jednotlivých klapek:

Obr.: Konfigurace externího telefonního čísla
Popis polí:
Předvolba |
Mezinárodní telefonní předvolba. |
Předčíslí interní klapky |
Předčíslí interní klapky. Čísla v závorkách označují pozice ve vzoru interní klapky, začíná se nultou pozicí. |
Vzor interní klapky |
Vzor interní klapky. Měnící se čísla interní klapky se vyplní jako X. |
Vzor telefonního čísla |
Příklad telefonního čísla, které chceme zadat. |
Vzor interní klapky |
Příklad telefonní klapky z telefonního čísla. |
Kontaktní osoba musí mít zadanou elektronickou adresu s typem TELCC (Telefonní číslo kontaktního centra) ve formátu CCPhone

Obr.: Elektronická adresa pro kontaktní centrum

Obr.: Typ elektronické adresy pro kontaktní centrum

Obr.: Formát adresy pro kontaktní centrum
V záložce Linky se pak propojuje uživatel K2 s konkrétním telefonním číslem a je možné provést další konfigurace uživatele.

Obr.: Nastavení Linky
Popis polí:
Kontaktní osoba |
Kontaktní osoba, pod kterou je uživatel veden v K2. |
Uživatel |
Uživatel K2. |
Telefonní číslo |
Celé telefonní číslo včetně mezinárodní předvolby. |
Linka |
Klapka, kterou má uživatel přidělenou. |
Aktivní |
Zatržítko pro nastavení, zda je linka aktivní. |
Zaznamenávat informace o hovorech |
Pokud je zatrženo, dochází k ukládání všech hovorů z této linky do knihy Historie volání, i když uživatel není připojen do kontaktního centra K2. |
Automaticky zavírat zmeškané hovory |
Automaticky zavře formulář aktivity pro zmeškaný hovor. |
Automaticky zavírat hovory |
Pokud nedojde během hovoru k zápisu aktivity, formulář aktivity se po ukončení hovoru automaticky zavře. |
Automaticky připojovat ke kontaktnímu centru |
Automaticky uživatele po přihlášení do K2 připojí ke kontaktnímu centru. |
Zasílat notifikace o zmeškaných hovorech |
Pokud je zatrženo a máme zmeškaný hovor, přijde notifikace zodpovědné osobě. Notifikaci si můžeme jednoduše znázornit v knize Notifikací. |
Pro propojení kontaktního centra s aplikačním serverem je třeba nastavit parametry pro kontaktní centrum do souboru K2.ini aplikačního serveru :
- CONTACTCENTERSERVICE=1
- CCUSER=RECORDER
- CCPASWORD=' '
Jedním z parametrů je uživatel pod kterým se má kontaktní centrum přihlásit (CCUSER=RECORDER). V nastavení kontakního centra tak musí být uveden uživatel RECORDER s linkou 000. Při připojení ke kontaktnímu centru AS hledá linku 000 pro uživatele RECORDER a načte celou konfiguraci. Je třeba zkontrolovat, zda uživatel RECORDER má přístup do mandanta (Správce/Systém/Správa vlastních firem - na záložce uživatelé.)
Specifika nastavení virtuální ústředny
- Pro fungování kontaktního centra s virtuální ústřednou je třeba mí zakoupenou licenci webových služeb (K2 API).
- Do K2 je třeba zadat do Kontaktních osob virtuální osobu s login a heslem, přes kterou bude probíhat volání našeho API.
- V K2 se vygeneruje url (řeší aplikační moduly 1), která se předá poskytovali virtuální ústředny. Url je třeba nastavit ve virtuální ústředně, aby došlo k propojení s K2.
- Pokud již máme vše zadané a stále se nenačítají do Historie volání uskutečněné hovory, může být problém ještě v tom, že na webové služby nepřijde informace o hovoru. U zákazníka můžou mít nastavené omezení, které to zakáže. Je třeba ověřit u správce zákazníka a pokud nějaké omezení mají, tak musí nastavit výjimku pro IPEX.
V Kontaktním centru je také možné přehrávat hovory. Jak se budou hovory přehrávat se řeší u každého zákazníka individuálně při konkrétním nasazení Call centra. Podle typu ústředny je možné přidat do ribbonu knihy Historie volání tlačítko Přehrát, které stáhne hovor z ústředny a přehraje ho jako mp3.
CreditCheck
Creditcheck je služba specializující se na sběr a hodnocení informací o bonitě českých a slovenských firem. Provozovatel této služby je CreditCheck s.r.o. Hodnocení spočívá ve sběru dat z relevantních informačních zdrojů. Tato data se podrobí analýze pomocí kontrol, které v datech odhalují potenciální rizikové faktory pro bonitu firmy. Mezi využívané informační zdroje patří zejména insolvenční rejstřík, zdravotní pojišťovny, katastr nemovitostí, dlužnické databáze nebo ministerstvo financí. Při hodnocení se nebere v potaz pouze firma samotná, ale také její aktuální situace. Prověřuje se tedy také situace vlastníků, dceřiných firem nebo statutárních zástupců.
Díky získaným informacím je možné každou českou a slovenskou firmu označit zelenou, oranžovou, šedou nebo červenou ikonou, tzv. "semaforem".
V databázi Creditcheck nezachycena žádná informace negativně ovlivňující bonitu firmy.
Jsou k dispozici informace o skutečnostech nebo změnách ve firmě, které mohou (ale nemusí) mít vliv na bonitu firmy.
Jsou k dispozici informace mající zpravidla negativní vliv na bonitu firmy.
Nejsou k dispozici údaje o firmě (např. neexistence firmy, špatný formát IČ).
Hodnocení je k dispozici zdarma. Pro používání služeb CreditChecku od 1.1.2025 je nutné si zřídit na stránkách CreditChecku registraci. Jedna registrace platí pro všechny vlastní firmy. Tuto registraci lze provést i před tímto datem. Pokud je provedena registrace, uživatl získá bonus použití plného CreditChecku na omezené období zdarma. V případě zájmu o detailnější popis hodnocení, včetně získaných dat o firmě, je nutný placený přístup do služby CreditCheck.
Přístup k výsledkům hodnocení a také veškeré informace o službě CreditCheck jsou k dispozici na stránkách www.creditcheck.cz a www.creditcheck.sk.
Pozn.: pokud je blokován přístup k HTTP stránkám, pak doporučeujeme jako výjimku povolit HTTP přístup na domény creditcheck.cz, creditcheck.sk, creditwebservices.creditcheck.cz a creditwebservices.creditcheck.sk.V opačném případě nemusí služba fungovat.
Nastavení služby CreditCheck v IS K2
K výsledkům analýzy a hodnocení služby CreditCheck lze přistupovat také prostřednictvím IS K2. Před použitím je však nutné provést správné nastavení. Nastavení této služby se provádí prostřednictvím funkce č. 760 Správce - nastavení CreditCheck. Tato funkce je zařazena ve stromovém menu modulu Finance - Základní data. Po spuštění této funkce se zobrazí formulář Konfigurace pro službu CreditCheck.

Obr.: Formulář Konfigurace pro službu CreditCheck
Pokud chce firma CreditCheck využívat, musí v tomto formuláři zatrhnout zatrhávací pole Služba CreditCheck. Tímto se do knihy Dod./Odb. a Partnerů na záložku Seznam zařadí nový sloupec, který bude sloužit pro zobrazení ikon hodnocení CreditChecku u jednotlivých zákazníků. Tento sloupec je po zatržení parametru součástí implicitních sloupců knihy. Dále se na kartě zákazníka a partnera zpřístupní v ribbonu funkce CreditCheck pro provedení hodnocení službou a prostor pro zobrazení výsledku prostřednictvím semaforů.
Do pole Jméno a Heslo se zadávají přihlašovací údaje, které se získají registrací na stránkách CreditChecku. Od 1.1.2025 je tato registrace povinná.. Pokud bude spuštěn CreditCheck v IS K2 po tomto datu a nebude v konfiguraci zadané jméno a heslo, dojde ke zobrazení chybové hlášky.

Obr.: Chybová hláška pokud není zadáno jméno a heslo v konfiguraci.
Ve formuláři je pole Kód. Jedná se o kód přidělený službou CreditCheck, který umožňuje přístup k výsledkům analýz.
Pole Expirace hodnocení slouží pro zadání doby, která je považována za aktuální pro hodnocení zákazníků. Po vypršení zde zadané lhůty veškeré semafory hodnocení u zákazníků budou šedé. To je signálem pro uživatele, že je nutné provést hodnocení znovu. Záleží čistě na zákazníkovi, jakým způsobem bude tuto možnost využívat. Pokud nechce zobrazovat hodnocení jako neaktuální, zadá do tohoto pole vysoké číslo.
Po stisku tlačítka Nastavení časových limitů (timeout) se zobrazí formulář pro nastavení časových limitů pro odeslání požadavku. Implicitně je hodnota nastavená na 60 s.

Obr.: Formulář pro nastavení časových limitů
Volba Výchozí nulové hodnocení má vliv na zobrazení výsledků hromadné akce, tzn. hromadné aktualizaci výsledků CreditChecku. Pokud je tato volba zatržena, tak po spuštění hromadné aktualizace jsou negativně hodnocení zákazníci označeni příslušným semaforem, tzn.
nebo
. Hromadná akce ale neposkytuje informace o zaniklých a kladně hodnocených subjektech. V tomto případě obě dvě tyto možnosti funkce označí ikonou
.
Pokud pole Výchozí nulové hodnocení zatrženo není, je výsledek obdobný. Negativně hodnocení zákazníci se označí příslušnými semafory, tzn.
nebo
. Vzhledem k tomu, že hromadná akce nepozná neexistující a kladně hodnocené subjekty, označí je v tomto případě
.
Volba Plný report pro všechny slouží k nastavení přístupu k plným reportům služby CreditCheck pro všechny uživatele daného mandanta. Pokud je zatržena, všichni uživatelé mají přístup k těmto reportům a mohou si je zobrazit stisknutím levého tlačítka myši na ikoně s výsledkem hodnocení.
Zatrhávací pole Služba Creditcheck ISIR slouží pro zprovoznění služby pro sledování informací týkajících se insolvenčního řízení. Tomuto hodnocení je možné určit také dobu jeho expirace v poli Expirace hodnocení. Pole Služba Creditcheck ISIR není přístupné, pokud je aktivní služba ISIR Justice. Aktivní funkci ISIR Justice je nutno nejprve deaktivovat, aby bylo možné aktivovat službu Creditcheck ISIR.
Druhá záložka formuláře Konfigurace pro službu CreditCheck slouží pro omezení dostupnosti plných reportů služby CreditCheck pouze na vybrané uživatele. V levé části je zde uveden seznam všech uživatelů K2. Pravá strana této záložky je seznamem všech vybraných uživatelů s plným přístupem k reportům služby CreditCheck. Pokud tedy není zatrženo pole Plný report pro všechny, je nutné ty uživatele, kteří budou tyto reporty využívat, přesunout do této pravé části formuláře. To je možné např. pomocí klávesy Insert nebo kombinací kláves Shift+Enter.

Obr.: Konfigurace pro službu Creditcheck - Uživatelé s plným reportem
Záložka Sledování IČ slouží pro nastavení firem, které chceme sledovat, v rámci služby CreditCheck monitoring. Jedná se o plně automatický denní monitoring vybraných podnikatelských subjektů. Na záložce Sledování IČ vytváříme seznam těchto monitorovaných partnerů. Novou položku (partnera) zde přiřadíme pomocí klávesy Insert, případně využitím tlačítka Partneři.

Obr.: Formulář Konfigurace pro službu CreditCheck - záložka Sledování IČ
Po vytvoření seznamu subjektů je nutné pomocí tlačítka Monitoring vytvořit soubor s příponou "*.csv", kde bude tento seznam uložen. Tento soubor musíme zaslat emailem společnosti Credit Check, která provede nastavení ve svém webovém rozhraní. Poté již budou vybraní partneři přiřazeni k jejich monitorování. Záložka Sledování IČ slouží pouze k vytvoření zákaznického portfólia firem určených k monitorování. Vlastní monitoring probíhá emailovou komunikací.
CreditCheck v IS K2
V IS K2 je služba CreditCheck k dispozici v knize Dod./Odb. a v knize Partneři. Jednotlivé zákazníky a partnery v těchto knihách lze hodnotit hromadně pomocí rozšiřujících modulů nebo individuálně. Partnera lze touto funkci hodnotit i bez existence karty zákazníka.
Pro hromadnou aktualizaci, tzn. pro hromadné hodnocení subjektů službou CreditCheck, byly vytvořeny v K2 rozšiřující moduly. Jedná se o moduly Aktualizace CreditCheck hodnocení a Aktualizace CreditCheck - zaniklé subjekty. Tyto moduly může uživatel využívat obdobným způsobem jako skripty nebo sestavy. Tzn. je nutné zařadit je do knihy Skripty a sestav (F9), a to výběrem ze seznamu všech standardních skriptů a sestav.
Hromadné hodnocení firem službou CreditCheck lze provést pomocí rozšiřujícího modulu Aktualizace CreditCheck hodnocení. Po jeho spuštění se v knize Dod./Odb., popř. Partnerů, zobrazí u všech českých subjektů semafor vyjadřující výsledek hodnocení. Jedná se o
,
. Hromadná aktualizace však nepozná subjekty s neexistujícím IČ a kladně hodnocené subjekty. U těchto firem se po provedení aktualizace zobrazí semafor vždy v závislosti na zatržení pole Výchozí nulové hodnocení. Bude zde tedy ikona
nebo
.
Druhý rozšiřující modul, který byl pro službu CreditCheck vytvořen, slouží k identifikaci zaniklých subjektů. Jedná se o Aktualizaci CreditCheck - zaniklé subjekty. Tento rozšiřující modul dokáže detekovat zaniklé firmy, a to i hromadně. Po jeho spuštění se u těchto subjektů zobrazí v příslušném sloupci ikona
.

Obr.: Kniha Dod./Odb. se zobrazenými výsledky CreditChecku
Druhou možností využití služby CreditCheck je její spouštění individuálně. Uživatel, pokud chce znát pouze hodnocení jednoho subjektu, nemusí spouštět hromadnou akci, ale může jej vyhodnotit individuálně. Hodnocení pouze jedné firmy lze provést pomocí akce z ribbonu CreditCheck.

Obr.: Kniha Dod./Odb. - záložka Základní údaje s funkcí CreditCheck
Po stisknutí tlačítka CreditCheck dojde k vyhodnocení zákazníka službou CreditCheck a po provedení se pod tímto tlačítkem zobrazí semafor znázorňující výsledek hodnocení bonity zákazníka. Stisknutím levého tlačítka myši na této ikoně se uživateli zobrazí v internetovém prohlížeči detailní informace o hodnocení tohoto konkrétního zákazníka.

Obr.: Detailní informace služby CreditCheck
Systém ISIR CreditCheck v IS K2
Systém ISIR Creditcheck je aktivní a lze jej používat (tedy je zatrženo pole Služba Creditheck ISIR ve funkci Konfigurace pro službu Creditcheck) jen v případě, že není aktivní funcke ISIR Justice. Pokud má být služba aktivní, je potřeba nejprve vypnout funkci ISIR Justice.
V IS K2 je služba ISIR k dispozici v knize Dod./Odb. a v knize Partneři. Jednotlivé zákazníky a partnery v těchto knihách lze hodnotit hromadně pomocí rozšiřujících modulů. Partnery lze touto funkci hodnotit i bez existence karty zákazníka. Jedná se o sledování informací týkajících se výhradně insolvenčního řízení.
Pro hromadnou aktualizaci, tzn. pro hromadné hodnocení subjektů službou ISIR CreditCheck byl vytvořen v IS K2 rozšiřující modul. Jedná se o modul Aktualizace ISIR CreditCheck. Tento modul může uživatel využívat obdobným způsobem jako skripty nebo sestavy. Tzn. je nutné zařadit jej do knihy Sestav (F9), a to výběrem ze seznamu všech standardních skriptů a sestav.
Hromadné hodnocení firem službou ISIR CreditCheck lze provést pomocí rozšiřujícího modulu Aktualizace ISIR CreditCheck. Po jeho spuštění se v knize Dod./Odb., popř. Partnerů, zobrazí u všech českých subjektů, které jsou v jednom ze stavů insolvence semafor
. U hodnocených partnerů a zákazníků se zobrazí také text s výsledkem hodnocení systémem ISIR.
Možné hodnoty výsledků hodnocení:
- NEVYRIZENA - nevyřízená věc před rozhodnutím o úpadku.
- MORATORIUM - moratorium povoleno.
- ÚPADEK - v úpadku.
- KONKURS - prohlášený konkurs.
- REORGANIZ - povolena reorganizace.
- VYRIZENA - vyřízená věc.
- PRAVOMOCNA - pravomocně skončená věc.
- ODSKRTNUTA - odškrtnutá (skončená věc).
- ZRUŠENO VS - zrušeno vrchním soudem.
- K-PO ZRUŠ - konkurs po zrušení vrchním soudem.
- OBZIVLA - obživlá věc.
- MYLNÝ ZÁP - mylný zápis do rejstříku.
- NEVYR-POST - postoupená věc.