Kampaně
Z nabídky stromového menu Kampaně můžeme otevřít knihu kampaní, vytvořit filtr kampaní, nebo vytisknout sestavy Kampaně, Vyhodnocení kampaní popř. sestavu Seznam partnerů kampaně dle zvolených aktivit.
Kniha Kampaně
Kniha Kampaně je výčtem všech hromadných akcí, kdy se k jedné kampani váže množina dalších aktivit. Díky tomuto rozdělení je možné třídit aktivity do určených skupin a mít tak okamžitý přehled o účastnících kampaně a jejich reakci. Navíc lze přímo vyhodnocovat přínos konkrétní kampaně a hodnotit její úspěšnost.
Obr.: Kniha Kampaně
Kampaní se rozumí konkrétní marketingová akce, která má za úkol plošným způsobem oslovit co nejvíce potenciálních či stávajících zákazníků. V rámci kampaně pak mohou vznikat příležitosti, které už se vztahují přímo k jednomu konkrétnímu partnerovi, pro něhož je možné příležitost dále upravovat. Pokud se v rámci kampaně ozve jiný partner, který má zájem o produkt společnosti, vytvoří se pro něj nová, speciální příležitost.
Základní údaje (1. strana)
Na 1. straně karty Kampaň se nachází podobné údaje jako v knize Příležitosti. Údaje záhlaví se nachází také na ostatních stranách karty Kampaně.
Obr.: Kampaně - 1. strana
Popis polí:
Typ |
Výběr z možností - Nabídka, Poptávka, Nezařazené. |
|
Zkratka |
Zkratka kampaně. Touto zkratkou můžeme jednotlivé kampaně odlišit. |
|
Popis |
Konkrétnější popis dané kampaně. |
|
Číslo |
Pořadové číslo kampaně. Toto číslo je automaticky přiřazeno programem. |
|
Stav |
Stav kampaně. Pole lze vyplnit hodnotou z uživatelsky definovaného číselníku. Význam pole je především pro navázání dokladů na procesy WorkFlow. |
|
Datum od |
Datum, od kterého kampaň probíhá. |
|
Datum do |
Datum, do kterého kampaň probíhá. |
|
Předpoklad realizace: |
|
|
|
Pravděpodobnost |
Odhadovaná pravděpodobnost (úspěšnost) kampaně uváděná v procentech. |
|
Datum |
Předpokládané datum realizace kampaně. |
|
Objem |
Předpokládaný objem (peněžní vyjádření) kampaně. |
Vytvořil |
Datum a jméno uživatele, který kampaň vytvořil. |
|
Změnil |
Datum a jméno uživatele, který kampaň změnil |
|
Zodp. osoba |
Zodpovědná osoba za konkrétní kampaň. |
|
Středisko |
Pole pro zadání střediska firmy. Upřesňující údaj. |
|
Kód zakázky |
Kód zakázky. |
|
Prostředek |
Odkaz do knihy Prostředek. |
|
Kód 1, Kód 2, Referent |
Pole umožňují uživatelské rozlišení, příp. vazbu do personalistiky. Bližší popis v kapitole Základní číselníky - Kód 1, Kód 2, Referent. |
Pozn.: Všechna pole Předpokladu realizace spolu s polem Datum do mají orientační charakter a jejich význam závisí na vnitřní metodice každého uživatele. Jejich využití a další vazba do jiných „míst“ v programu se provádí pomocí speciálního skriptu (programu) nebo registrovaných funkcí, které jsou vytvořeny každému uživateli IS K2 „na míru“ a jsou tudíž jako celý modul Marketing modifikovatelné.
Na této straně je, stejně jako v jiných modulech IS K2, možné pracovat s poznámkami. Bližší popis práce s poznámkami je uveden v kapitole Základní číselníky a podpůrné moduly K2 - Poznámky.
Seznam aktivit (2. strana)
Na 2. straně kampaně jsou opět zobrazeny všechny aktivity, které mají na své 1. straně vloženu danou kampaň. Nové aktivity se na této kampani zakládají klávesami Shift+F6, případně je odvozujeme od již existující aktivity klávesami Ctrl+F6 jako podřízené. Princip zobrazování a třídění aktivit je na této straně stejný jako na kartě Partnera.
Obr.: Kampaně - 2. strana - Setřídění podle stromu aktivit
Nad kampaní je vhodné zvolit pro setřídění aktivit podle partnerů, protože ihned vidíme, kolikrát jsme s daným partnerem v rámci kampaně komunikovali.
Kalendář (7. strana)
Tato strana je shodná se 7. stranou karty Partnera. Popis je uveden v kapitole Partneři - Karta Partnera - Kalendář (7. strana).
Komentář a Dokumenty (8. a 9. strana)
Dokumenty ke kampaním můžeme vkládat opět na 9. straně. (Způsob vkládání je popsán v kapitole Partneři.)
Sestavy nad Kampaněmi
Sestavy nad Kampaněmi naleznete v Katalogu sestav.